Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/SQLProcessor.php on line 149 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/SQLProcessor.php on line 161 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/SQLProcessor.php on line 187 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/SQLProcessor.php on line 190 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/SQLProcessor.php on line 296 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/SQLProcessor.php on line 393 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/FromProcessor.php on line 218 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/FromProcessor.php on line 249 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/FromProcessor.php on line 254 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/FromProcessor.php on line 287 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/InsertProcessor.php on line 90 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/InsertProcessor.php on line 93 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/InsertProcessor.php on line 98 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/hils/domains/hils.pl/public_html/libraries/jdiction/database/parser/processors/ShowProcessor.php on line 74
Wsparcie 24/7

Świadczymy dla Państwa usługi z zakresu IT od 2005 roku. Wspieramy naszych klientów 24/7 od samego początku naszej działalności. Dostępność to fundament naszej działalności.

Niezależnie od wielkości firmy z jaką współpracujemy - rozumiemy, że kluczowym zagadnieniem jest czas. Naszym priorytetem jest skrócenie czasu związanego z niedostępnością usług lub zasobów IT.


Dzięki bogatemu doświadczeniu w sektorze produkcyjnym - nie boimy się zagwarantować wsparcia dla naszych klientów w trybie 24/7. Rozumiemy, że problemem nie jest niedziałający komputer lecz zatrzymanie całego procesu biznesowego w którym ten komputer pełni tylko małą rolę. Rozumiemy, że są sytuacje w których problem należy rozwiązać "tu i teraz". Oferujemy Państwu outsourcing IT oraz wsparcie produkowanego oprogramowania zgodnie z Państwa oczekiwaniami i dopasowując się do Państwa potrzeb. Dokładana analiza modelu funkcjonowania twojej firmy pozwala nam na zaproponowanie możliwie najlepszego wsparcia.

Aby zagwarantować Państwu najwyższą możliwą obsługę - proponujemy Państwu współpracę w oparciu o Service Level Agreement (SLA). Umowy serwisowe na podstawie których świadczymy dla Państwa usługi jasno i precyzyjnie określają obszary naszego działania oraz definiują gwarantowany czas (czas na reakcję na zgłoszenie problemu oraz czas na rozwiązanie problemu). Dzięki tak precyzyjnym wytycznym możemy mówić o pełnej rozliczalności i przejżystości współpracy.