Wsparcie 24/7

Świadczymy dla Państwa usługi z zakresu IT od 2005 roku. Wspieramy naszych klientów 24/7 od samego początku naszej działalności. Dostępność to fundament naszej działalności.

Niezależnie od wielkości firmy z jaką współpracujemy - rozumiemy, że kluczowym zagadnieniem jest czas. Naszym priorytetem jest skrócenie czasu związanego z niedostępnością usług lub zasobów IT.


Dzięki bogatemu doświadczeniu w sektorze produkcyjnym - nie boimy się zagwarantować wsparcia dla naszych klientów w trybie 24/7. Rozumiemy, że problemem nie jest niedziałający komputer lecz zatrzymanie całego procesu biznesowego w którym ten komputer pełni tylko małą rolę. Rozumiemy, że są sytuacje w których problem należy rozwiązać "tu i teraz". Oferujemy Państwu outsourcing IT oraz wsparcie produkowanego oprogramowania zgodnie z Państwa oczekiwaniami i dopasowując się do Państwa potrzeb. Dokładana analiza modelu funkcjonowania twojej firmy pozwala nam na zaproponowanie możliwie najlepszego wsparcia.

Aby zagwarantować Państwu najwyższą możliwą obsługę - proponujemy Państwu współpracę w oparciu o Service Level Agreement (SLA). Umowy serwisowe na podstawie których świadczymy dla Państwa usługi jasno i precyzyjnie określają obszary naszego działania oraz definiują gwarantowany czas (czas na reakcję na zgłoszenie problemu oraz czas na rozwiązanie problemu). Dzięki tak precyzyjnym wytycznym możemy mówić o pełnej rozliczalności i przejżystości współpracy.